Wczoraj popołudniu ukazał się wpis na blogu
The Daily Interactive w którym opisywano interesujące zjawisko - "gdy zamieszczamy we wpisie na Facebooku link do Allegro, staje się on po jakimś czasie wpisem sponsorowanym. Dzięki temu wyświetla się większej liczbie Twoich znajomych oraz jest wielokrotnie przypominany przez Facebooka w ich strumieniach wpisów. Czyni to wpis danego użytkownika wraz z jego wizerunkiem nośnikiem reklamowym dla tego linka – bez jego wiedzy. Jest to niespotykana i niestandardowa forma reklamy, do której nie można uzyskać dostępu poprzez zwykłe rozwiązania reklamowe Facebooka."
Jak Allegro to zrobiło? To nie są żadne "czary" tylko jedna z opcji Sponsored Stories - Domain Stories.
Ta reklama umożliwia np Allegro promocję linka do aukcji, które dodaliśmy na naszym profilu, aby rozreklamować sprzedawany produkt wśród naszych znajomych.
Dokładny zapis: "... or pasted a link to your website in his status update in the last seven days"
W tym dokumencie opis tej reklamy znajduje się na 9 stronie: