O mnie

Magister socjologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz absolwent studiów podyplomowych nt. odpowiedzialnego biznesu na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Strategy Manager w Agencji Socializer odpowiedzialny za projektowanie kampaniami w serwisach społecznościowych. Wchodzi w skład redakcji miesięcznika branżowego „Mediafun Magazyn”. Autor bloga na temat social media www.infosocialmedia.blogspot.com oraz Fanpage www.facebook.com/infosocialmedia. Trener w zakresie social media oraz wykorzystywania nowoczesnych technologii w kampaniach komunikacyjnych organizacji.

Kontakt:
lukdebski(at)gmail.com

Statystyki bloga:
Liczba wyświetleń stron: ok 13.000 -15.000 miesięcznie


Współpracuję z:
Marketing w Praktyce
Mediafun Magazyn
Edukey
Firma 2000
AP Edukacja

Moje publikacje:
Marketing w praktyce:
Jak promować firmę w social media?
W obronie pralinki
Polityka social media - dlaczego warto?
Przyciąganie fanów w trudnych branżach
Udany konkurs na Facebooku
Toyota - walka z sytuacją kryzysową
Skanuję - wiem więcej
Zwab i utrzymaj - kobiety na Facebooku

Raporty
Social Media Manual 2010

Mediafun magazyn
Polityka Social Media w firmie. Już czas?
Jak serwisy geolokalizacyjne zmieniają świat reklamy

Pozostałe
Jak zorganizować interesujący event z wykorzystaniem serwisów social media? (Eventmapa)
Nowe cyfrowe j@ (Polityka, nr 16 (2752), 17.04.2010)
Kto sprzedaje najwięcej fanów na Allegro? (Interaktywnie.  09.01.2012)
Wywiad ze mną, który przeprowadził Bartek Rak z Socjomanii
Mój komentarz na temat możliwości promocji postów publikowanych na Facebooku
Mój komentarz na temat wprowadzenia Timeline dla Stron na Facebooku
eBook na temat zmian związanych z wprowadzeniem Timeline dla Stron
Komentarz do popularności zjawiska, jakim jest geolokalizacja
Komentarz do wprowadzenia przez Facebook Offers i Gifts
Placówki kultury na Facebooku. Nie wszędzie jest dobrze (GW Radom)
Facebookowe oferty "wirusowym" hitem. Społecznościowe zakupy to przyszłość serwisu? (Gazeta technologie)
Największa opcja reklamowa na Facebooku – Logout Experience

Konferencje
Social Media – wolność nieograniczona?
Międzynarodowy Kongres Kosmetyczny
Internet Marketing Summit 2010
Beauty Forum
PASE
Social Media Standard2012 „ABC social media”

Szkoliłem m.in osoby pracujące w:
Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o.
B.M. Polska Sp. z o.o.
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Urzędu Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
Urzędu Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
Lux Med Sp. z.o.o.
Muzeum Sztuki w Łodzi
Roben
Cormedia
Hotel Focus Łódź
Cintamani Polska

Referencje:
Social Media Day of Poland 2010
Cintamani Polska
Cormedia
Hotel Focus

Linki do profili w których jestem


Partnerzy bloga: