Na Facebooku nie jest już ważne tak bardzo ilu fanów mamy ale czy się oni angażują po tym pierwszym polubieniu, zostaniu fanem. Firma zanalizowała więc poczynania 200 najpopularniejszych brandów na Faceboku w ciągu tygodnia i z obserwacji wynikło, że średnio Strony angażują aktywnie ok 0,5% fanów. Wynik został podany po przeanalizowaniu wskaźnika PTA, który pokazuje ogólne zaangażowanie użytkowników jako % wszystkich fanów.
Admap zauważył także, że 10% analizowanych Stron angażowało 1% swoich użytkowników a tylko 1 Strona z tych 200 najpopularniejszych angażowała 2% fanów.
Badania były wynikiem analizy 200 największych Stron brandowych na Facebooku a nie najpopularniejszych, najlepiej angażujących także ten wynik - 0,5% średniego zaangażowania nie musi/nie może być brany jako „wyrocznia”.
Badanie Admap wykazało także, że przeświadczenie, że tzw. Passion brands angażują lepiej (Nike, Ferrari, Harley, Ford Mustang itp) nie musi być prawdą.