wtorek, 8 grudnia 2009

Dell pokazuje że na social media można zarobić

Amerykański producent komputerów Dell jest w dalszym ciągu jedną z najbardziej widocznych korporacji, która aktywnie używa serwisów social media do komunikacji ze swoimi klientami. Dzisiaj firma podała dane liczbowe związane z ich działalnością w społecznościach.

Dell poinformował, że dzięki działalności na Twitterze i ich koncie #DellOutlet, które ma 3 mln obserwujących, firma zarobiła jak dotychczas już 6,5 mln $!

Choć kwota ta to mały procent ich rocznej sprzedaży (Dell wygenerował w ubiegłym roku 60 mld $ dochodu), stanowi to istotny wzrost dochodów uzyskanych za pośrednictwem mediów społecznych. Dell poinformował, że ich sprzedaż za pośrednictwem Twittera, potroiła się.



Dzięki tym danym można już z czystym sercem swoim klientom odpowiadać twierdząco na pytanie „czy posiadając konto na serwisach społecznościowych zarobimy coś?” :)

źródło