wtorek, 19 lutego 2013

Uchwyć ulotne chwile - promocja... aplikacji mobilnej Stoperanu

W poniedziałek do pracy przyszła do mnie wielka przesyłka. Była bardzo lekka a pan kurier prosił, żeby uważać na nią bo... może wybuchnąć.


W poniedziałek nie było mnie w biurze, więc po takim tekście pana kuriera koleżanki i koledzy z pokoju w którym siedzę, trochę się zaniepokoili;) Ale cóż, nie otworzyli przesyłki beze mnie i przychodząc do pracy we wtorek rano otworzyłem duży, lekki karton. Co w nim było?

W paczce czekały na mnie... 4 balony z helem w środku. 3 z nich od razu poszybowały do góry;) Jeden został w pudełku, miał on przyczepioną pamięć USB na której mamy wyjaśnienie całej akcji:


Akcja ma na celu promocję aplikacji video, która umożliwia dzielenie filmu na klatki i dodawanie "komentarzy" do nagranego materiału. Jeżeli ktoś lubi video, nagrywa i chce trochę ożywić swoje materiały to aplikacja naprawdę mu się może przydać;)


Aplikacja jest do pobrania na urządzenia z Androidem i iOS. Warto sprawdzić;)