Najmniejszym zainteresowaniem fanów cieszy się z kolei Tatra. Zaskakuje jednak wynik Żubra. Otóż okazuje się, że jest to marka, która najszybciej zdobywa coraz większą liczbę fanów.
Z kolei jeśli przejdziemy do rzeczywistej liczby interakcji (komentarze, akcje, kliknięcia w przycisk Lubię to), widać, że najlepiej radzi sobie Tyskie, następnie Żubr, a potem Lech.
Analitycy z Socialbakers postanowili przyjrzeć się także marce, która opublikowała post z największą liczbą komentarzy. Pierwsze miejsce w tej kategorii zajęła Tatra. Jak zaznaczają analitycy, producent wykonał bardzo sprytny ruch. Pozwolił wybrać fanom wygląd oficjalnego t-shirta marki. Pod postem użytkownicy zostawili 1026 komentarzy, pozostawiając konkurencję daleko w tyle.
Najbardziej aktywną marką piwa na Facebooku jest z kolei Redd's. Administratorzy jego profilu zostawiają najwięcej postów.
Źródło