czwartek, 28 lipca 2011

Mój pierwszy infoprodukt - "Jak dodać dodatkową zakładkę do Strony (iFrame)"

Tak jak obiecywałem po przeczytaniu książki o zarabianiu w internecie, stworzę na pewno swój pierwszy infoprodukt. I tak się właśnie stało:)

Od jakiegoś czasu miałem wiele pytań od bliższych i dalszych znajomych jak mogą oni dodać kolejną zakładkę do swojej Strony na Facebooku. Na tłumaczeniach schodziło mi się zawsze kilka - kilkanaście minut. Aby usprawnić ten proces stworzyłem plik w którym krok po kroku, opisuję ten proces. Ściągając plik dowiecie się dokładnie z jakiej aplikacji skorzystać aby dodać dodatkową zakładkę, jak ją dodać do Strony, jak dodać swoją grafikę, jak zrobić ją "klikalną" itp.


Zapraszam do pobrania pliku http://bit.ly/zakladka_iframe. Jeżeli masz czytnik kodów QR to możesz zeskanować i pobrać na swoje urządzenie mobilne;)


Wszystkie pliki są/będą także do pobrania w zakładce Facebook TUTORIAL. Mają one czerwoną pogrubioną czcionkę, żeby łatwiej było je zlokalizować;)

Wszystko opisane jest w miły i przystępny (mam nadzieję) sposób. Jeżeli byłyby jakieś pytania lub pojawił by się problem ze zrozumieniem jakiegoś punktu zapraszam do kontaktu.