środa, 24 lipca 2013

Polska agencja zwyciężyła w europejskim przetargu na obsługę kanałów social media

Niezbyt często zdarza się, żeby polska agencja SM wygrała przetarg w rywalizacji z europejskimi agencjami. A jednak - warszawska agencja Blueberry Group została zwycięzcą w takim właśnie europejskim przetargu na obsługę kanałów SM organizowanym przez firmę Sony. 


Dzięki wygranemu przetargowi, Blueberry Group zostało główną agencją,  odpowiedzialną 
za prowadzenie działań social mediowych marki Sony na 14-stu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Obsługiwać będzie Facebooka, Twittera, Google+ i w przyszłości YouTube.



Od lipca 2013 r. Blueberry Group będzie prowadziło komunikację social mediową w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Słowacji, Rumunii, Słowenii, Serbii,  Bośni i Hercegowinie, Grecji, Litwie, Łotwie i Estonii, a także wkrótce w Bułgarii, Chorwacji i Macedonii. 

Przy realizacji zlecenia Blueberry będzie współpracować bezpośrednio z centralą w Londynie, agencją strategiczną Sony oraz agencją odpowiedzialną za Social Media w Europie Zachodniej. 

Jest to kolejny etap współpracy Blueberry Group z Sony: do tej pory agencja prowadziła komunikację digitalową, w tym obsługę kanałów social media, dla polskiego oddziału marki.

Gratulacje