piątek, 21 czerwca 2013

Pomoc mierzona kilometrami - akcja T-mobile i Endomondo

Coraz więcej osób dba o swoją formę. Skąd to wiem? Z facebookowej Tablicy:) Co jakiś czas pojawiają się na niej osiągi znajomych, którzy właśnie pływali, biegali, jeździli na rowerze. We"wzięciu się za siebie" pomagają nam aplikacje takie jak Endomondo czy Runkeeper.



Aplikacje te coraz częściej wykorzystywane są przez firmy do działań komercyjnych czy CSRowych. Aktualna akcja T-mobile jest przykładem tej drugiej.

Działanie T-mobile to tzw Rywalizacja sponsorowana, którą może wykupić każdy zainteresowany. Koszt takiej akcji jest ustalany w zależności np od targetowania.



Odwiedzając sekcję "Rywalizacje" na serwisie Endomondo widzimy, że kilka tych rywalizacji jest organizowanych. W niektórych można wygrać produkty, buty do biegania, konta premium a T-mobile chce przekazać pieniądze dla potrzebujących. 

Na czym polega dokładnie akcja promowana przez T-mobile?

"Akcja składa się z 7 etapów: 1-tygodniowej rozgrzewki i 2-tygodniowych wyzwań. W czasie każdego etapu wszyscy biorący udział w akcji Polacy muszą przebyć w sumie ustaloną przez organizatora liczbę kilometrów. Jeśli w zadanym czasie uda się przekroczyć zadaną liczbę kilometrów, odpowiednia kwota zostanie przekazana na konto Fundacji TVN. Liczba przebytych kilometrów sumuje się od początku do końca akcji, więc komunikujemy kolejne progi do przekroczenia."

Pierwszym etapem, tzw rozgrzewką było przebycie 1 000 000 km. Polacy osiągnęli ten pułap w... 2 dni!

O bardzo dobrych wynikach poinformował swoich fanów na Facebooku sam Endomondo takim oto postem w naszym ojczystym języku:



Przyznam się, że też dołączyłem do akcji i, jak na razie, dodałem swoje ok 112 km. Na zwycięstwo nie liczę ale dołożyć swoją cegiełkę będzie miło.

Czekam na opisy działań w kolejnych etapach. Bierzecie udział w rywalizacji?

Źródło