czwartek, 13 czerwca 2013

Nowa, interesująca opcja reklamy - Reach Block ze 100% emisją w News Feed

Słyszeliście pewnie o największej opcji reklamowej na Facebooku - Logout Experience, prawda?:) Zobaczy ją każdy użytkownik, który wyloguje się z Facebooka w dniu, w którym wykupiliśmy tę opcję reklamy. Koszt to kilka tys euro za dzień i daje nam dojście do ponad 5 mln uu.




Kilka dni temu Facebook wprowadził nową opcję reklam, która pokazuje się nie wszystkim osobom, które się wylogowały, ale wszystkim, którzy w danym dniu przeglądali swój News Feed. Dokładniejsza specyfikacja to:

*Zasięg dzienny - ponad 5,5 miliona użytkowników
*Emisja w 100% w News Feed (duża, widoczna kreacja)
*Emisja zarówno na Mobile jak i Desktop
*Możliwość emisji Zdjęcia / Video (dowolny post)

Format jest dla reklamodawców, którym zależy na zbudowaniu bardzo dużego zasięgu w krótkim czasie - na przykład w przypadku premier filmowych, rebrandingu, wyprzedaży, kampanii brandingowych.

Opcja wydaje się być lepsza niż LOX;) Koszt - 10.000 euro.


Pierwszy raz został on wykorzystany by promować film "Noc oczyszczenia". Zobaczcie jakie duże zaangażowanie pod postem udało się dzięki temu wywołać.

Jak się Wam ta opcja reklamowa podoba?