piątek, 7 czerwca 2013

Foursquare testuje płatne promocje w serwisie

Testować tę reklamę mogą na razie tylko  duże sieci, jak KFC czy Radioshack na obszarze Nowego Jorku ale pewnie, gdy się przyjmie, zostanie wprowadzona dla wszystkich.



Za pomocą reklamy można reklamować akcje specjalne, zdjęcia nowych potraw, porady jakie zostawili klienci a które mogą być przydatne dla przyszłych odwiedzających naszą knajpę. Bardzo fajnie wygląda także targetowanie.

Bar może targetować reklamę na użytkowników, którzy często się w barach meldują a kawiarnia może pokazać reklamę osobie, która odwiedziła ich raz czy dwa, ale od jakiegoś czasu nie wstępowała na kawę.

Reklama jest rozliczana w opcji Pay Per Action, to znaczy, że płaci się tylko za wykonane działanie, gdy klikniemy w reklamę czy przejdziemy na wymagany link.

Co sądzicie o tej opcji, przyjmie się? Korzystacie w ogóle z Foursquare?

Źródło