czwartek, 21 marca 2013

Facebook zdejmuje ograniczenia dotyczące coverphoto

Jak zauważyła Mari Smith, Facebook wczoraj zdjął większość ograniczeń dotyczących zawartości cover photo na stronach - jedyną regułą, której trzeba się trzymać jest "mniej niż 20% tekstu".


Wcześniej na coverphoto nie można było umieszczać:

- Zwrotów zachęcających do zakupu czy informacji o cenach (np Obniżka o 40%, Ściągnij cały dokument na naszej stronie internetowej)
- Informacji kontaktowych jak adres www, mail czy innych, które powinny się znaleźć raczej w sekcji „Informacje” na Stronie
- Zachęcania do polubienia, udostępnienia czegoś/jakiejś treści
- Zwrotów typu call to action: „powiedz swoim przyjaciołom”, „kup to”

Coverphoto Strony pokazuje się w coraz większej ilości miejsc na Facebooku więc pewnie w ciągu kilku dni będziemy obserwować wzmożoną ilość zmian zdjęć w tle na nowe.

Źródło