czwartek, 7 lutego 2013

Logowanie przez Facebooka zachęca do kupowania

Na rynku mobilnym jest coraz więcej aplikacji mobilnych, które mają możliwość logowania się z użyciem danych z Facebooka (Facebook connect). Developerzy Facebooka podali ostatnio także wyniki badań, z których wynika, że osoby, które się połączą danymi z Facebooka chętniej wydają pieniądze na jakieś dodatkowe elementy w grze, dłużej siedzą w aplikacji i wracają do niej częściej.


Jak wyglądają konkrety tych badań? Oto kilka case:

- 52% osób, które grały w grę "Are You Smarter than a 5th Grader?" zapisało się przez Facebooka i wydawali oni 70% więcej niż normalni użytkownicy
- Użytkownicy Bingo Blitz, którzy zalogowali się przez Facebooka odpowiadają za 55% dochodów ze wszystkich urządzeń mobilnych
- 63% użytkowników gry "Family Feud & Friends", którzy grają codziennie łączą się danymi z Facebooka i to oni odpowiadają za 70% dochodów z gry
- Twórcy gry Storm8 widzą, że użytkownicy logujący się przez Facebooka wydają dodatkowe pieniądze 7x częściej niż niezalogowani

Źródło