niedziela, 3 lutego 2013

Facebook staje się coraz bardziej serwisem mobilnym

W czwartek Facebook ogłaszał swoje kwartalne wyniki finansowe. Dodatkowo poinformował o kilku interesujących statystykach. Jedną z nich jest to, że Facebook jest odwiedzany częściej przez użytkowników na mobile i tabletach niż na desktopie! Facebook przyznał, że firma rozwija coraz więcej projektów mobilnych.


Z lekko ponad 1 mld użytkowników, 618 mln używa Facebooka na tabletach i mobile. Dodatkowo ponad 157 mln użytkowników używa Facebooka tylko na mobile. Rok wcześniej było to tylko 58 mln!

Facebook także przyznaje, że zysk z reklam na mobile coraz bardziej rośnie. Obecnie ok 23% zysków z reklam Facebooka to zyski z reklam mobilnych.

Facebook poinformował także, że 65/5 firm, które reklamują się na Facebooku używa reklam pojawiających się w newseedzie (zarówno na mobile jak i desktop) o 15% więcej niż na koniec Q3.

Źródło