czwartek, 31 stycznia 2013

Page Post Ads bardziej efektywny niż Marketplace Ads

Prowadząc kampanię reklamową na Facebooku od zarania dziejów szukają odpowiedzi na jedno, ważne pytanie - jaka opcja reklamowa będzie najbardziej efektywna?


Ostatnie badania przeprowadzone przez firmę zajmującą się optymalizacją reklam Nanigans mogą odpowiedzieć na to pytanie:

Wynika z nich, że reklamy typu Page Post Ads, które pojawiają się na naszej Tablicy są znacznie lepsze od Marketplace Ads - mają 45 razy większy CTR i 14% ROI. Dodatkowo miały one o 68% tańszy koszt za klika i 48% tańszy koszt za akcję. Średni koszt za klika oscylował między 14-16 centów


Dodatkowo Page Post Ads na mobile miały CTR większy 1,9 razy oraz koszt za klik mniejszy o 46% od tego rodzaju reklam na desktopie.

Aby dojść do takich wniosków firma przeanalizowała ponad 975 mln wyświetleń reklam w grudniu 2012 i styczniu 2013

Źródło i Źródło 2