piątek, 11 stycznia 2013

Aplikacja ląduje w top5 AppStore dzięki reklamie na Facebooku

Kilka razy zastanawiałem się jak działa jedna z nowszych form reklamowych, jakie proponuje nam Facebook - Mobile App Install Ad. Zadałem ostatnio na Infosocialmedia pytanie i nikt nie odpowiedział;) Na moim telefonie wyświetla się od jakiegoś czasu reklama zachęcająca do zainstalowania aplikacji do działania na Forex, ale nie wiem czy osoby ją puszczające dadzą jakiś case.


Trzeba więc posiłkować się kejsami z zagranicy;) Ostatnio firma nanigans podzieliła się wynikami akcji, w której wypozycjonowała, dzięki tej opcji reklamy, aplikację w App Store z 253 miejsca na 5! Jak to zrobili dokładnie?

Podczas 10 dniowej kampanii w okresie świątecznym, na promocję aplikacji wydano 325,000$, CTR wyniósł 0,75%, osiągał nawet CTR 1,5% w core targecie, reklama miała 32,5 mln wyświetleń. Aplikacja miała 24,000 instalacji w okresie 10 dni, cena za instalację wyniosła ok 5,5$.

Jak sądzicie, to dobre wyniki, czy zapłacilibyście ok 16 zł za instalację aplikacji?

Źródło