Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale jakiś czas temu Facebook zmienił wygląd jednej ze swoich opcji Page Post Ad aby zwiększyć dzięki niej zaangażowanie pod postami - "Lubię to", komentarze i udostępnienia.
W wersji mobilnej skasowano duże "Like Page" pod danym postem a w wersji desktopowej usunięto "Like Page" z prawego górnego rogu posta.
Zmiana ta miała zwiększyć zaangażowanie pod postami (wpis wygląda jak normalny post, nie ma informacji, że jest to np wpis Strony, której jeszcze nie polubiliśmy). Firmy, które używały tych formatów reklamowych potwierdzają, że zaangażowanie się zwiększa, lecz mniej osób klika "Lubię to" i zostaje fanem Strony.
Agencja Sprout Media, która badała performowanie tych opcji reklam potwierdza, że pośród jej klientów wskaźnik CTR spadł o 2,52 punkty procentowe, do 0,62%. Konwersja spadła z 12,8% do 6,5% a średni koszt fana wzrósł o 270%
Warto więc pamiętać o tej zmianie jeżeli chcemy w kampanii reklamowej pozyskać więcej fanów. Wtedy pewnie lepiej będzie działało page like sponsored stories.
Źródło
Warto więc pamiętać o tej zmianie jeżeli chcemy w kampanii reklamowej pozyskać więcej fanów. Wtedy pewnie lepiej będzie działało page like sponsored stories.
Źródło