środa, 5 grudnia 2012

Nielsen wydał Social Media Report 2012

Jak co roku, Nielsen opublikował właśnie swój raport na temat serwisów społecznościowych i tego, jak wykorzystują je internauci.


Na 28 stronach możemy się dowiedzieć np. że konsumenci spędzają w necie coraz więcej czasu wykorzystując smartfony, odwiedzalność Pinterest wzrosła o ponad 1000% w porównaniu z zeszłym rokiem, osoby w wieku 18-24 często łączą się z Siecią w... toalecie.
Co jeszcze można dowiedzieć się z raportu? Kilka informacji poniżej:

- wzrost użytkowników, którzy korzystają w smartfonach z dedykowanych aplikacji
- 20% czasu spędzanego na mobile i 30% czasu spędzanego na desktopach poświęcamy serwisom social media
- najczęściej odwiedzane serwisy społecznościowe - Facebook, platforma blogger (blogspot), Twitter, Wordpress, Linked in, Pinterest, Google +
- najpopularniejsze aplikacje mobilne: Facebook, Twitter, Foursquare
- osoby w wieku 25-34 (51%) używają serwisów społecznościowych w pracy
- bardzo wiele osób używa symultanicznie tabletu/telefonu podczas oglądania TV

Cały raport możecie pobrać tutaj. Polecam.