Jak widać na powyższym slajdzie, zaangażowanie użytkowników w ciągu roku w każdym z elementów (np. meldowania, wpisy, komentarze, wiadomości, lajki) wzrosło dwucyfrowo.
Jak wygląda statystyczny użytkownik z PL? Średnio ma 168 znajomych, co drugi (57%) powraca codziennie na FB, 3,5 mln użytkowników korzysta z serwisu na urządzeniach mobilnych.
Pokazano także statystyki nowszych opcji reklamy, które dają dają lepsze rezultaty niż normalne, standardowe reklamy CPC (umożliwiające publikowanie treści reklamowych w newsfeedzie).
Pokazywane były też reklamy LOX (największy format reklamowy na Facebooku, po wylogowaniu się z serwisu) oraz FBX - interesująca reklama, która umożliwia pokazywanie reklam np zachęcających do kupienia produktu po tym, jak przeglądaliśmy interesujące oferty na stronie www i z niej wyszliśmy.
Webinarium było pierwszym z serii, które będzie organizował Facebook. Jak tylko da rade to będę pisał o kolejnych na blogu;)