Wcześniej, od kwietnia do sierpnia br., Pinterest miał od 290 do 320 tys. real users. Po raz pierwszy w badaniu Megapanel PBI/Gemius serwis został ujęty w lutym br., kiedy odwiedziło go prawie 140 tys. real users. Pinterest nie jest objęty audytem site-centric, dlatego nie wiadomo, ile odsłon wykonują w nim polscy użytkownicy ani jak dużo czasu spędzają.
Pinterest wyprzedził już pod względem popularności serwisy mikroblogowe takie jak Blip i Flaker, z których ten pierwszy miał we wrześniu 150 tys. real users, a ten drugi tak mało, że nie zostało to określone w Megapanelu (zobacz szczegóły). Natomiast Pinterestowi sporo brakuje do Pingera i Twittera, które odwiedziło we wrześniu po 1,3-1,4 mln użytkowników.
Osobiście serwis mi się już lekko znudził, nie byłem na nim od kilku tygodni. Też kampanie reklamowe tam dodawane nie są jakieś porywające, a obserwujący (jeżeli jest ich kilkanaście - kilkadziesiąt) na Tablicach nie robią prawie nic (no może nieraz przepinają). Ciekawe jak serwis będzie działał gdy wreszcie zostanie przetłumaczony na język polski?
Źródło