piątek, 30 listopada 2012

Interesująca kampania Durex na obchody Dnia AIDS.

Durex uruchomił stronę internetową na której pokazuje się ile osób wzięło już udział w ich akcji uświadamiającej nt. AIDS.


Każda osoba, która udostępni obrazek ze Strony Durex na Facebooku lub napisze na Twitterze informacjęo dniu AIDS używając hashtag #1share1condom przyczyni się do tego, że Durex przekaże jedną prezerwatywę dla Społecznego Komitetu ds AIDS



Jak na razie, czwartek, godzina 22:05, Durexowi udało się zachęcić do akcji prawie 1 mln osób (922.000) i na pewno ta liczba jeszcze urośnie. Jak wynika ze statystyk, w 2011 roku zaraziło się AIDS kolejnych 2,5 mln osób - i właśnie tyle prezerwatyw chciałby Durex rozdać w organizowanej przez siebie akcji.


Bardzo fajna akcja. Na Facebooku nie można organizować akcji, w których za podzielenie się zdjeciem, dodanie komentarza czy kliknięcie "Lubię to" bierzemy udział w jakiejś akcji/konkursie, ale na pewno dzięki temu, że jest to szczytny cel, Facebook zgodził się na "obejście regulaminu" przez Durex.

Źródło