poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Reklamy w wynikach wyszukiwania na Facebooku

Pod koniec sierpnia Facebook udostępnił nową możliwość zamieszczania reklam na Facebooku w wynikach wyszukiwania

Jak informuje Facebook:
„Sponsorowane rezultaty wyszukiwania dadzą możliwość kupienia reklamy przy wyszukiwaniu marki i zdecydowanie zwiększą ruch na Stronach. Sponsorowane wyniki dadzą możliwość:
1.Zwiękenie dystrybucji reklam w miejscu, które jest najczęściej używane na FB.
2.Targetowanie ludzi, którzy aktywnie wyszukują miejsca, strony i aplikację na Facebooku.
3.Możliwość dostosowania konkretnych Stron czy zakładek pod konkretną reklamę.

Sponsorowane wyniki wyszukiwania będą dostępne w Power Editorze. Będą rozliczne w CPC lub 'optimized CPM'. Istnieje możliwość targetowania konkurencji. Długość reklamy nie może przekraczać 70 znaków.”