środa, 29 sierpnia 2012

Nie pamiętamy, jakie Strony polubiliśmy na Facebooku


Tylko 18% użytkowników Facebooka jest w stanie wskazać ostatnią polubioną przez siebie markę. Ponad połowa (52%) nie potrafi przywołać takiej informacji z pamięci, a jedna trzecia w ogóle nie ma w zwyczaju klikać ‘Lubię to!’ na profilach produktów czy usług – wynika z badania „Marki w serwisach społecznościowych”, zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.


Zdecydowana większość badanych w ubiegłym roku specjalistów zajmujących się reklamą internetową, była przekonana, że dzięki fanpage'om odbiorcy są w kontakcie z marką/firmą (78 procent wskazań) i lepiej o niej myślą (68 procent).

Jak pokazuje najnowsze badanie IIBR Marki w serwisach społecznościowych jedynie co piąty użytkownik Facebooka potrafi z pamięci wskazać ostatnią markę, której fanpage polubił. Ponad połowa nie jest w stanie nic powiedzieć o ostatnim polubionym przez siebie profilu.