wtorek, 21 sierpnia 2012

Marketingowe vademecum wiedzy lidera samorządowego 2

Jak przygotować kampanię i z jakich narzędzia skorzystać, aby dotrzeć, zainteresować i pozyskać turystów, aby zechcieli przyjechać do miasta, gminy, czy pojedynczej atrakcji turystycznej?


To pytanie często zadają sobie pracownicy biur promocji i samorządowi liderzy. W odpowiedzi na nie ma pomóc książka "Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz. 2", która właśnie trafiła do sprzedaży.
Współautorami "Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz. 2" są zarówno przedstawiciele samorządów jak i agencji na ich rzecz pracujących:

Łukasz Dębski (Socializer), Robert Fatek (Performance Media), Marcin Gajownik (Agencja Promocji Miast i Regionów), Maciej Klaś (EURO RSCG), Filip Kłodawski (FreshMail), Marcin Krzosek (Interactive Research Center), Paweł Kwiatkowski (STX JAMBOREE), Edyta Mazur (Urząd Marszałkowski woj. Małopolskiego), Krzysztof Nepelski (Grupa RMF), Anna Niedźwieńska (Urząd Marszałkowski woj. Małopolskiego), dr Jacek Pogorzelski (Prime Code), Renata Samełko (Urząd Miasta Ełk), Tomasz Sawicki (SoInteractive), Marcin Stan (Cityboard Media), Robert Stępowski (MarketingMiejsca.com.pl), Łukasz Strzałkowski (Foto-kody.pl), Stanisław Trzciński (STX JAMBOREE), Łukasz Wilczyński (Planet PR).