środa, 15 sierpnia 2012

Letnie wygłupy w budce telefonicznej.

Jak wybić się na rynku odzieży, gdzie Levi’s konkuruje z kilkudziesięcioma innymi producentami jeansów?


W Hong Kongu Levi’s wykorzystał do tego budkę telefoniczną, którą postawił w centrum handlowym przed swoim sklepem. Do akcji wynajął popularnych DJ, którzy zadawali pytania i prosili o wykonanie zadań osoby, które weszły do budki telefonicznej.
Dopytywali się skąd pochodzi firma Levi’s, jak nazywa się rzecznik prasowy firmy, prosili, żeby pary się pocałowały, wybrały nogą podany numer telefonu itp. Im trudniejsze zadanie, tym lepsza nagroda – np. kupon zniżkowy na jeansy czy dodatki z wybranych kolekcji Levi’s.

Rezultaty?
Przez 3 dni z budką weszło w interakcję ponad 500.000 ludzi. Tysiące osób pisało o akcji na wybranych serwisach społecznościowych, earned media – poziom 250.000 HK, wzrost sprzedaży o 30% w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.

Levi's: Summer Hotline from Ad Eight creatieve communicatie on Vimeo.