piątek, 3 sierpnia 2012

Blogerzy rekomendują wino.

Mamy kolejny interesujący projekt w którym działania w social media połączyły się z offline. Wina Expert Club (20 win francuskich) zostały najpierw opisane przez blogerów z dotrzechdych.pl – serwisu recenzującego ogólnodostępne wina z marketów i dyskontów, a następnie wycinki tych recenzji trafiły na dodatkowe etykiety produktu, ułatwiając tym samym wybór wina finalnym konsumentom.

Recenzja ma na celu jeszcze lepsze oddanie charakteru wina, tak aby ułatwić dobór do okazji lub gustu. Rekomendacje dotrzechdych.pl zostaną wykorzystane także w gazetkach reklamowych.

Gabriel Matwiejczyk z dotrzechdych.pl potwierdza, że Intermarche zdecydował się na recenzje blogerów nie mając na nie wpływu. Od początku jednak byli przekonani, że niezależne rekomendacje będą znacząco bardziej skuteczne niż „tradycyjny” marketingowy przekaz.

Oby więcej takich akcji no i czekamy na rezultaty.