poniedziałek, 23 lipca 2012

Nowe miejsce wyświetlania SS na Facebooku?

Myśleliście, że Facebook nie da już rady wcisnąć nigdzie możliwości dodawania reklamy? Zapomnieliście o pasku z wynikami wyszukiwania;)


TechCrunch zauważył, że wpisując jakąś nazwę w okno wyszukiwania w wynikach pojawia się rezultat z widocznym napisem „Sponsoried”. Jak wynika z tego, czego dowiedział się TechCrunch, reklama ta będzie sprzedawana w modelu CPC i może byćtargetowana na osoby szukające Strony, aplikacji, miejsca.
Przyznam, że w ciągu 1-2 miesiąca spotykałem się z wieloma pytaniami od Klientów w stylu „na jakiej zasadzie pojawia się nasza Strona w wynikach wyszukiwania?”, „jak można pojawić się w wynikach wyszukiwania wyżej?” – ta opcja, na pewno przyda się tym firmom, choć sam nie wiem, czy to będzie opcja często wykorzystywana przez firmy i która będzie źródłem jakichś konkretnych pieniędzy dla Facebooka?.