środa, 4 lipca 2012

Jak bank może podziękować uczciwym osobom.

W Australii bank NAB w szczególny sposób dziękuje uczciwym osobom.


Promocja usług bankowych w dzisiejszych czasach nie jest łatwe, ale australijski bank NAB Bank zorganizował znakomitą kampanię, która skupia się na kliencie i nagradza go za bycie uczciwym. Jak ona wyglądała?
W centrum handlowym bank zorganizował akcję – filmował osoby, które zwróciły do recepcji niby zgubione okulary. Pani recepcjonistka niby mimochodem pytała się o imię znalazcy i przesyłałą je dalej. Co się działo później? Osoba, która uczciwie odniosła okulary widziała swoje zdjecie na „czołówkach gazet”, na torcie w cukierni, na wyświetlaczach w centrum handlowym. Niektórzy „Aktorzy” byli naprawdę zaskoczeni. Spójrzcie jak akcja wyglądała na żywo;)



Zaufanie – to coś na co zwraca uwagę kampania. Ważna rzecz gdy promowane są usługi bankowe.