Sotrender zanalizował 130 największych firmowych Stron na Facebooku w UK w tym 5 tys postów i odkrył, że po przejściu na Timeline nie zmienił się:
- typ pulikowanej treści
- % zaangażowanych użytkowników
- średnia ilość lajków, komentarzy
Zmieniły się za to 2 rzeczy:
1) posty „żyją” dłużej
Przed „erą” timeline, użytkownicy dodawali pod postem połowę komentarzy w mniej niż godzinę. Teraz 50% komentarzy dodawane jest w okresie 2,5 h
80% wszystkich komentarzy dodawanych jest w czasie 8,5 h od opublikowania.
Wniosek: publikowany przez nas post jest dłużej widoczny przez fanów.
Jeżeli Strona pisze za często, posty mogą na siebie nachodzić i zabierać zaangażowanie poprzednio opublikowanym.
2) posty osiągają większe zaangażowanie
Timeline sprawiło, że posty mają większe o 13% zaangażowanie. Przed Timeline średnio post angażował 158 fanów a teraz 179.
Wniosek: warto dodawać regularnie wysokokiej jakości posty aby angażować użytkowników jeszcze bardziej.
A czy Wy zauważyliście zwiększone zaangażowanie użytkowników i dłuższe „życie” postów na swojej Stronie? Dajcie znać w komentarzach.