W przypadku Youtube oraz sklepu Target zdecydowano się na podjęcie współpracy i stworzenie niestandardowego kanału w całości poświęconego Świętom. YouTube Holiday Solutions zawiera przeróżne pliki video: od pomysłów na niezapomnianą imprezę świąteczną, tworzenie niepowtarzalnych prezentów po, oczywiście, specjalne pliki video tworzone przez sklep oraz video z pomysłami na prezenty, które można kupić w sklepie Target.
Sklepowi udało sie nakłonić nawet sławnego w USA szefa kuchni Altona Browna do tego, aby odpowiadał na pytania internautów a swoje porady nagrywał na video i umieszczał na kanale.
Oceniając kanał, trzeba przyznać, że wszystko ułożone jest w sposób bardzo przyjazny dla potencjalnego klienta a przy tym zawiera treści przydatne osobom, które szukają sposobów na niezapomniane Święta.
Pomysł na niestandardowy kanał tematyczny zawierający dodatkowo sponsorowaną treść został dobrze przyjęty przez inne firmy. W kilka dni po premierze kanału z treściami świątecznymi możemy wejść na kolejny, tym razem stworzony we współpracy z Kodakiem a przeznaczony specjalnie dla nowych mam – For Mom
Na kanale możemy znaleźć wiele przydatnych porad: o gotowaniu, rodzicielstwie, zabawkach, grach, zdrowiu, urodzie. Kodak umieszcza oczywiście na kanale swoją treść video, informacje o produktach a nawet konkurs na rodzinne video.
Co sądzicie o tego rodzaju kanałach? Znaleźliście w nich coś przydatnego? Czy jakaś polska firma zdecyduje się na stworzenie takiego kanału?
źródło