Co dokładnie oznaczają reklamy real-time? Dzięki tej ułudze firma z
branży turystycznej, na której stronie dana osoba obiczyła koszt wycieczki do
Grecji ale jej nie kupiła, będzie mogła zlokalizować ją na Facebooku i
zaserwować reklamę zachecającą do powrotu na serwis i kupienia jednak tej
wycieczki do Grecji.
Firmy te będą mogły zsynchronizować pliki cookies ze strony firmy,
która wykupi u nich usługę (np serwisu tej firmy, która oferuje wycieczki do
Grecji) z cookies Facebooka i na tej podstawie serwować reklamy użytkownikowi,
który wyszedł z serisu i przeszedł na Facebooka.
Reklamy real-time są ukłonem w stronę reklamodawców, którzy
prawdopodobnie dzięki temu będą wydawać jeszcze więcej pieniędzy w Facebooku.
Ceny reklam będą obowiązywały w modelu CPM.
Podobnie działające reklamy serwuje już od dawna np Google.