Użytkownicy mieli możliwość wcielić się w designera i w warsztacie samochodowym stworzyć samochód wybierając 1 z 6 konfiguracji m.in. wnętrze, kolor karoserii, elementy technologiczne takie jak Bluetooth, nawigacja, ilość drzwi.
Następnie najpopularniejszą konfigurację samochodu Citroen wprowadził do produkcji i następnie do salonów. Model tworzony przez fanów nazwał C1 Connecion. Dodatkowo w konkursie jedna osoba wygrać mogła ten samochód.
Rezultaty akcji:
- Dodano 24 tys prac,
- 10 tys fanów wzięło udział w konkursie
- po akcji doszło do Strony 13,5 tys nowych fanów
Po dużym sukcesie tworzenia C1, Citroen zorganizował drugi etap w którym zachęcił do stworzenia znaczka „Connexion”, który będzie dodawany na tyle samochodu. Spośród 5 wzorów wybierano najładniejszy.
Na Stronie stworzono także dodatkową aplikację ze spersonalizowanymi podziękowaniami za wziecie udziału w konkursie;)
Aplikacja działa nadal, także można samemu stworzyć sobie jeszcze limitowany model C1;)
Ciekawe jak będzie wyglądała sprzedaż tego modelu Citroena w salonach;)