sobota, 8 czerwca 2013

Facebook wyróżnia najbardziej angażujące posty

Facebook testuje wśród niektórych administratorów Stron wyróżnianie postów, które mają duże zaangażowanie. Zamiast rodzaju postu (np tekst, link, zdjęcie) pokazuje się gwiazdka oraz podświetla się on na żółto.

Może ma to zachęcić administratorów do tego, żeby wypromować post i uzyskać jeszcze lepsze rezultaty.



Wcześniej taka informacja pokazywała się użytkownikom w ich powiadomieniach:


Promujący swoje posty otrzymują także powiadomienia o tym, że budżet na jego promocję się skończył


Wszystkie te zabiegi mają zachęcić administratorów do zastanowienia się nad ewentualnym wybraniem postu do promocji, przedłużeniem promocji i ogólnie do większego wydawania $$$ w serwisie;)

Pytanie do Was - korzystacie z opcji Promoted Post? Ja korzystam co jakiś czas i jestem zadowolony (większe dotarcie, większe zaangażowanie) ;)

Źródło