Dzisiaj Facebook poinformował o zmianach także w raportach generowanych z poziom Menedżera Reklam. Jak to teraz będzie wyglądało?
Osoba generująca raport będzie mogła:
- wybrać metryki jakie zawrze w raporcie (np kliki, akcje, CPA), organizować kolumny raportu jak będzie chciała, zapisywać, eksportować, planować termin raportu. W jednym miejscu otrzymamy raport np z kosztów za polubienie Strony, za ściągniecie Oferty, kosztów konwersji a nie jak wcześniej - żeby otrzymać te dane trzeba było robić kilka raportów.
- sprawdzić i porównać jaki reklama miała przebieg w podziale na płeć, wiek, kraj
- sprawdzić dotarcie i częstotliwość wyświetlania reklamy wśród wybranych kampanii, reklam czy kont reklamowych; łatwiej będzie zmierzyć ilość unikalnych klików, koszt za unikalny klik, unikalny CTR, koszt dotarcia do 1000 osób.
Widać,że zmiany umożliwią łatwiejsze wyciąganie danych i dzięki temu optymalizowanie kampanii. Już nie mogę się doczekać, jak będę miał te nowe raporty;)
Zmiany będą wprowadzane stopniowo dla wszystkich użytkowników Facebooka.
Źródło