niedziela, 26 maja 2013

Chętniej oglądamy seriale, które polubiliśmy na Facebooku

Jak wynika z badań Viacom użytkownicy Facebooka, którzy lubią Stronę serialu na Facebooku są skłonni bardziej o 75% aby obejrzeć ten serial.



Badanie przeprowadzono wśród 5000 użytkowników Viacom (sieć telewizji satelitarnych i kablowych) w wieku 13-49 z UK, USA, Brazylii, Niemiec, Rosji. Co jeszcze się okazało?

Oto niektóre z wyników badań:


45% respondentów używa social media do tego aby być na bieżąco z informacjami o serialach
44% respondentów używa social media do tego aby być na bieżąco z datami i czasem następnych odcinków
37% respondentów ogląda ekskluzywne informacje na temat seriali
36% odtwarza video
28% korzysta z serwisów social media do połączenia się z innymi fanami seriali
41% respondentów chętniej odwiedza Stronę serialu po tym, jak go właśnie obejrzało

Źródło