Kanał Uniwersalny, trzeba przyznać, nie wygląda już tak fajnie, jak obecne kanały tradycyjne i custom, ale zobaczmy jakie inne zalety nam oferuje:
Serwis chce ułatwić dotarcie do tych swoich użytkowników, którzy nie są jeszcze subskrybentami danego kanału. Jego właściciel może ich zainteresować i zachęcić do subskrypcji dzięki wideo, znajdującemu się tuż pod wspomnianą grafiką. Zwiastun jest widoczny jedynie dla tych, którzy nie są stałymi widzami kanału. Można go także zobaczyć w ramach podglądu, gdy wejdziemy na stronę z kanałami. Stali użytkownicy zobaczą nowości na danym kanale.
Użytkownicy mogą także decydować w większym stopniu o tym, jak na kanale prezentowane są ich filmy i playlisty. Można uporządkować je w sekcjach, tak by fani mogli łatwo znaleźć filmy, które warto obejrzeć. Teraz, gdy widzowie klikną dany kanał, zobaczą całą jego stronę, a nie sam strumień aktywności. Twórcy kanałów mogą zdecydować, co zobaczą - jak na witrynie sklepowej.
Oto wymiary jakie są potrzebne do stworzenia grafik, które będą się odpowiednio wyświetlały w tych trzech destynacjach:
Źródło