środa, 24 kwietnia 2013

Jaki jest prawdziwy koszt złej obsługi klienta?

Dzięki temu, że serwisy social media są tak bardzo popularne wśród internautów, także marki szybko się na nich zadomowiły. Coraz częściej użytkownicy wykorzystują oficjalne Strony na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn do kontaktu z marką i uważają je jako Biuro Obsługi Klienta.



Wiele marek na początku nie zważało uwagi na to, że Klienci publikują na ich stronach swoje opinie, pytania, ale szybko okazywało się, że serwisy społecznościowe i to, co jest w nich pisane ma siłę i należy się liczyć ze zdaniem użytkowników. Ale co, jeśli firma nadal nie będzie zważać na głos społeczności?


Obsługa Klienta w dzisiejszych czasach może sprawić, że o naszej firmie będą wszyscy mówić w pozytywnym świetle lub... jako przykład kryzysu.
Jeżeli nasza obsługa klienta nie będzie taka jak potrzeba:
- 86% osób skończy robić z nami interesy, 
- 51% skontaktuje się z nami tylko raz a później zaprzestanie w ogóle rozważać zakupów u nas, 
- firmy słyszą tylko 4% negatywnych opinii od niezadowolonych Klientów

Na czym zależy Klientom?
- 40% chce lepszych interakcji, rozmowy na tematy, które poruszyli
- 73% chce lepiej wyszkolonej w rozwiązywaniu problemów załogi, która odpowie na pytanie

Więcej informacji znajdziecie w tej infografice, warto przejrzeć:


Źródło i większa infografika