Wiele marek na początku nie zważało uwagi na to, że Klienci publikują na ich stronach swoje opinie, pytania, ale szybko okazywało się, że serwisy społecznościowe i to, co jest w nich pisane ma siłę i należy się liczyć ze zdaniem użytkowników. Ale co, jeśli firma nadal nie będzie zważać na głos społeczności?
Obsługa Klienta w dzisiejszych czasach może sprawić, że o naszej firmie będą wszyscy mówić w pozytywnym świetle lub... jako przykład kryzysu.
Jeżeli nasza obsługa klienta nie będzie taka jak potrzeba:
- 86% osób skończy robić z nami interesy,
- 51% skontaktuje się z nami tylko raz a później zaprzestanie w ogóle rozważać zakupów u nas,
- firmy słyszą tylko 4% negatywnych opinii od niezadowolonych Klientów
Na czym zależy Klientom?
- 40% chce lepszych interakcji, rozmowy na tematy, które poruszyli
- 73% chce lepiej wyszkolonej w rozwiązywaniu problemów załogi, która odpowie na pytanie
Więcej informacji znajdziecie w tej infografice, warto przejrzeć:
Źródło i większa infografika