Poniżej znajdziecie wiele interesujących wyników badań, polecam spojrzeć, bo mogą pozwolić zrozumieć niektóre kwestie związane z obsługą Stron na Facebooku.
1 Firmy na Facebooku publikują zdjęcia
Na Facebooku Strony publikują najczęściej wpisy ze zdjęciem, linki, same treści i video
Monitoring w sierpniu:
Monitoring w grudniu:
2 Zdjęcia są najbardziej virusującymi typem postów na Facebooku
Treści, które opublikowała Strona a były następnie najbardziej udostępniane to wpisy ze zdjęciami. Warto wiec dodawać interesujące zdjęcia;)
3 Przeciętny użytkownik Facebooka lubi 36 Stron
Średnia ilość Stron, które użytkownik Facebooka lubi wzrosła w przeciągu 3 lat. W październiku 2009 roku średni użytkownik Facebooka lubił 4,5 Strony a w październiku 2012 było to już 36,7.
4 Przeciętny administrator publikuje w miesiącu 36 postów na obsługiwanej Stronie
W 2012 roku administratorzy opublikowali 5x więcej treści niż rok wcześniej. Więcej treści na Tablicy wpływa na to, że mniej ich zauważymy - Facebook wprowadził pewnie przez to Promoted Post.
5 Zaangażowanie koreluje z dotarciem
W zależności od wielkości Strony organicznie docieramy do:
6 Azja i Brazylia to najszybciej rosnące regiony na Facebooku
Brazylia to kraj, w którym najszybciej przybywa nowych użytkowników Facebooka. W 2012 roku ilość użytkowników wzrosła o prawie 30 mln.
7 FMCG - najszybciej rosnący przemysł na Facebooku
Spośród 14 porównywanych branży na Facebooku okazało się, że najwięcej nowych Stron tworzą firmy z sektora FMCG