sobota, 30 marca 2013

Dokładniejsze targetowanie Mobile App Install Ad

Facebook chce mieć pewność, że reklama zachęcająca użytkownika do instalacji na swoim smartfonie jakiejś aplikacji będzie odpowiednia. Dlatego też w środę Facebook ogłosił, że ten rodzaj reklam umożliwia teraz targetowanie po określonej wersji systemu Android i iOS a także na osoby, które obecnie używają WiFi.



Z tego co widzę, najczęściej tej opcji reklam używają firmy, które zajmują się Forex - zachęcają do zainstalowania aplikacji i grania:)
Facebook dał możliwość testowania reklamy niektórym swoim klientom i oto rezultaty:

- Poshmark - 3x lepszy ROI w porównaniu z innymi płatnymi kanałami
- Nanigans osiągnęło 92% ROI dla Klienta, któremu promował aplikację za pomocą Mobile App Install Ad
- o2 dzięki Mobile App Install Ad w kilka dni wskoczyła na 6 miejscu w App Store

Dodatkowo już niedługo Mobile App Install Ad będziemy mogli stworzyć z poziomu Ads Managera, nie będziemy potrzebować Power Editora.

Źródło