sobota, 27 października 2012

Rzecznik Play w trudnym momencie staje na wysokości zadania!

Wczoraj pisałem o CEO Bodyform. która bardzo interesująco odpowiedziała na zarzut internauty na ich reklamy. Dzisiaj przywołuję przykład z polskiego podwórka: jeden z użytkowników Facebooka chciał przenieść swój numer do Play, poszedł do salonu Play, wypełnił wszystkie dokumenty i następnego dnia miał mieć przeniesiony numer (wiem, że to możliwe, bo sam przenosiłem numer do Play i zajęło to jakieś max 8h)


Jednak nie wszystko poszło tak miło jak w moim przypadku. Jako, że Jakub opublikował powyższe zdjęcia jako publiczne, każdy mógł zobaczyć co sądzi o Play. Nie trzeba było długo czekać na reakcję rzecznika Play, Marcina Gruszki:
Nie ma, że weekend - Marcin stanął na wysokości zadania i swoimi kontaktami;) wpłynął na to, żeby numer Jakuba został przeniesiony do Play jak najszybciej:


Z wpisów pod zdjęciem Jakuba wynika, że akcja się powiodła, numer został przeniesiony. Jakub jest zadowolony i Play otrzymał kilka ciepłych słów. Gratulacje!

Myślę, że akcja znajdzie się w kilku szkoleniach na temat tego, jak zarządzać kryzysem.