sobota, 28 lipca 2012

Jedź bezpiecznie po Facebooku z Volkswagenem!

Z badań wynika, że 18% wypadków powodowanych jest przez nieuwagę za kierownicą a zwłaszcza przez kierowców, którzy rozmawiają za kierownicą przez telefon.


Volkswagen wykorzystał specjalnie przygotowane bannery na serwisach internetowych oraz Facebooka, aby spróbować zmniejszyć tę liczbę wypadków oraz wypromować swój produkt do rozmów przez telefon bez używania rąk.
Użytkownicy, którzy widzieli bannery zachęcani byli do zalogowania się do Facebooka i videorozmowy ze znajomym. Rozpocząć rozmowę mogli… tylko głosowo (taka funkcja dostępna jest właśnie w nowych samochodach VW) a gdy połączenie zostało nawiązane pokazywani byli wraz z dodatkową kierownicą – niby jechali samochodem.

VW stworzył różne modele kierownicy (dłonie; wytatuowane, trupie, damskie, męskie itp.) a dodatkowo po zakończeniu rozmowy na naszej Tablicy publikował się post, że wzięliśmy udział w nowej akcji VW dzięki czemu akcja miała bardzo dobry wirusowy oddźwięk.