poniedziałek, 16 lipca 2012

Nowy wygląd mobilnej Strony na Facebooku.

Facebook zapowiadał 10 lipca jako dzień w których można spodziewać się zmian w wyglądzie Stron na mobilnej wersji serwisu. Ja osobiście musiałem czekać na te zmiany 5 dni no ale się doczekałem.


Co się dokładnie zmieniło?
- Wchodząc na Stronę widzimy jej coverphoto, opis, który znajduje się w sekcji „o nas” oraz ikony prowadzące przeglądających do zdjęć.
- Widać także statystyki dotyczące ilości fanów na Facebooku. Po kliknięciu pokazuje się nam ile osób mówi o tym oraz ilość znaczników ogółem a także jaki jest najpopularniejszy tydzień, z jakiego miasta osoby odzywają się najczęściej i jaka grupa wiekowa jest najaktywniejsza.
- Łatwo możemy znaleźć posty znajomych, którzy pisali na dany temat oraz w ogóle inne posty użytkowników.

Nowy wygląd Stron polepszy możliwośc i ich przeglądania na wersji mobilnej Facebooka. Co o tej zmianie myślicie?

O nadejściu mobilnej wersji Fanpage pisałem już 2 tygodnie temu