środa, 27 czerwca 2012

Niesamowite wyniki klikalności mobilnych reklam na Facebooku.

Kilka firm, które serwują reklamy na Facebooku poinformowało, że na Facebooku bardzo dobrze sprawdzają się mobilne reklamy, pojawiające się użytkownikom podczas przeglądania treści.


Firma Nanigas twierdzi, że mobilne kampanie mają średnio 45% tańszy CPC w porównaniu z reklamami tradycyjnymi, na komputerze. W niektórych przypadkach CPC miał cenę ok 20 centów. Dodatkowo mobilne SS miały średnio 12% wyższy CTR niż SS na komputerze.
Te wyniki potwierdzają też inne doniesienia. TBG Digital opublikowało ostatnio na TechCrunch informacje, że mobilne SS mają średni CTR powyżej 1% i CPC średnio 2 centy tańszą cenę niż reklamy na komputerze.


AdParlor twierdzi, że średni CTR mobilnych reklam to 0,82, tzn 25 razy lepszy niż tradycyjnych reklam facebookowych.


Skąd biorą sięte lepsze wyniki klikalności reklam? Na pewno z tego, że to nowy format i nie wszyscy jeszcze go dobrze znają i klikają na telefonie. Muszę sam skorzystać z tego rodzaju reklam i jak będę miał jakieś interesujące wyniki porównawcze, dam znać;)